....

Igår fick jag ett mess straxt innan 6 på morgonen, det var Sabine. Hon ville hitta på något på kvällen. Så visst, inte så ofta man gör något skoj. Så vi började eftermiddagen hemma hos mig med en drink, sen körde Chrille oss in till stan. Där blev det middag på drottninggatan. Sushi och massa annat gott! Sen åkte vi till Snaps och mötte upp Sabines kusin och lite andra människor, när vi suttit där ett tag drog vi ner till Göta Källare. Det var en bra kväll. Idag har jag mått prima, varit på barnkalas och kollat AIK matchen hos pappsen. Sen åkte jag och Chrille och hyrde 3 filmer, så det blev filmkväll idag. Med tanke på det tråkiga vädret så blev det perfekt.


Kommentarer
Postat av: Kim

Ser mysigt ut <3

2010-07-26 @ 13:25:15
URL: http://kimmikaelakarlsson.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0