Onsdag

Finns inte så mycket att skriva, har jobbat på söder idag igen. Imorgon är sista dagen som jag har inbokad där, och jag börjar kl 7 :) Min bemanningsassistent ringde mig idag också, dom har tagit bort 18 timmar från mig eftersom dom har har missförstått någons semester. Så jävla dåligt! Det var ett nattpass på helgen och lite annat. Det är mycket pengar. Jag hoppas dom sätter in mig på nått annat!

Blir förmodligen inget Skara Sommarland, har kollat 2 väderprognoser och det ser inte lovande ut just den helgen. Och det är ju såå värdelööst om man är där när det är dåligt väder, där bor man ju i badet och åker rutchbanor osv. Tråkigt! Men det får bli en vända kanske nästa år :)

Vart har solen tagit vägen? Typiskt svensk sommar. Men snart drar vi till Spanien, bara 23 dagar kvar! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0