En hemsk men ändå en bra dag!

Jag har knappt kunnat rört mig idag, helt jävla hemskt! Aldrig i hela mitt liv har jag haft sån här jävla träningvärk. Det tar någon minut när jag ska resa mig upp och sätta mig ner, vissa gånger har jag inte ens kunnat rest mig. Det känns som att musklerna är helt borta liksom! Jag har även hållt på att tappa balansen och ramlat flera gånger idag, till och med att gå gör så fruktansvärt ont. Och min PT sa åt mig att gå eller cykla minst 45 minuter. Det hade aldrig gått! Så vi får hoppas det är någorlunda bättre imorrn, då får jag motionera extra mycket! Allt jag äter och all motion skriver jag ner för att han sedan ska kolla på det för att eventuellt ändra kosten osv.

Färdig klagat för denna dag! Snacka om att man är helt otränad!

Idag åkte jag och mötte upp mamma i farsta, idag fyllde hon 43 år. Hon fick en fin blombukett som jag köpte, sen bjöd jag henne på en sallad och till efterrätt jordgubbar nere på stranden. Sen fick hon ett paket, med 2bhar men dom passade tyvärr inte och är köpta på Gekås. Men men sånt är livet, gav mamma och Håkan en sodastreemer i förskott för nån månad sen också. Sen blev det storhandling med Sabine, nu är frysen, kylen och skafferiet proppat!

Jag skulle egentligen jobbat 7-24 på söndag. Men dom hade råkat dubbelbokat. Så då är jag ledig fram tills måndag eftermiddag. Jag gillar inte att vara ledig så länge! Men man får hoppas på fint väder varje dag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0