Fredag

Idag var det möte på jobbet, som jag och Catta har kämpat för. Nu har jag fått mitt sommarschema, jag är nöjd! Jag fick även veta en förhoppningsvis bra som som kommer inträffa, det får ni tyvärr inte veta förs det är klart! Slutade 22.30 idag, så kom hem för en halvtimma sen. Chrille och Hamme sitter här och spelar tvspel, verkar tydligen vara as intressant och roligt. Jag fattar mig inte på det där! Haha..

Jag har ju inte fått tillbaka nått mail av den personliga tränaren som jag mailade för någon vecka sen. Jag mailade en annan PT jag hittade på nätet igår, och han svarade idag! Han verkar bra faktiskt! Måste bara boka in första mötet, sen får vi hoppas att det blir bra!

Nu jobbar jag inte förs söndag natt! Hoppas på fint väder i helgen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0