Måndag

Imorse när jag kom hem så satte jag mig på motionscykeln i 45 minuter, sen har jag varit hos farmor och varit ute på en skogspromenix med hunden i en timma. Sen har jag gjort övningarna plankan, 45grader och armhävningar. Jag skulle även variera gå/springa med 3 minuters intervaller i 30 min. Det har jag inte gjort! Man kanske ska köra som det var sagt från början, typ ett motionspass om dagen så det inte blir allt på samma dag. Typiskt mig! Imorgon bitti ska jag träffa min PT igen, då blire hård träning! 


Annars har det inte hänt så mycket, umgåtts med Sabine lite grann sen varit med syrran på skroten. Jag vill helst inte ha mängder med onyttiga saker hemma. Klart det händer att man har sina svulldagar, men det är då man går och handlar det man vill ha. Med mycket sånt hemma är det svårt och motstå. Så kommer man hem, och Chrille hade handlat glass från glassbilen när jag var hos farmor. "Kolla i frysen" Tack Christian! Typ massa nougatglassar, strutar, sandwich, isglass och allt möjligt. Det är ju såå gott, men jag ska försöka att inte gå på kaloribomberna! Jag önskar jag hade en kille som peppade mig, och ville med ut och träna och äta nyttigt. Då hade allt gått så himla mycket bättre!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0