Måndag

Idag har jag storstädat, fikat med Sabine och Syster här hemma, sen var jag med syster i Farsta en sväng. Hon shoppade lite på guldfynd och jag handlade en jätte söt kylväska/korg och en cykelpump! Så jag kan pumpa min förbaskade cykel och kanske komma ut någon gång.

Sen var jag och träffade min PT för första gången ute i Ågesta, vi pratade lite om mål och sånt som man behöver veta för att komma igång! Imorgon bitti ska jag träffa honom igen, fast ute i Björkhagen. Där ska jag vägas, måttas och göra lite tester. Återkommer med hur det gick :) Jag kommer att träna 2 grr i veckan med honom i 2 1/2 månad framåt, betalt och klart!

NU KÖÖR VI!

Börjar bli dags att göra sig iordning, och krypa ner i den nybäddade sängen. Såå skönt, godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0