Riktigt förbannad!

Jobbat tisdag och onsdag, idag när jag hade slutat var jag ute och fixade massa saker. Klippte mig hos syrrans kompis, solade, åt mat hos mamma, systemet, apoteket och hängde med mamma som skulle handla lite i Farsta. Kom hem straxt efter 9, tog en dusch och fixade lite hemma och nu sitter jag här och slappar.. Imorgon har jag också massa saker jag måste göra, aldrig en lugn stund..

Och vet ni vad? Jag fick EN FITTPARKERINGSBOT på jobbet. Jag parkerar alltid där jag vet att jag får stå, eftersom det inte är jag som står på bilen. Det var helt fel! Om man ska överklaga skiten ska man åka till polisen och hålla på. (Den som står på bilen), så jag pallar fan inte! Helt jävla sinnesstört, nästa gång jag ställer mig helt rätt och får en p-bot ska jag personligen söka upp personen och skjuta skallen av idioten. Lär er reglerna jävla idioter!

Ja, så arg är jag nu. Skatten kom idag, och jag betalade precis boten, 900 kronor fattigare! Jävla rånare.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0