Söndag

Igår var vi bjudna ut till Norrtälje till Chrilles kusin och hans tjej på födelsedagsfest, dom fyllde 40 respektive 30 så dom satte ihop det till ett 70års kalas. Dom bodde jätte mysigt ute på landet, dom hade hyrt ett stort öl-tält, dom hade en bar, bjöd på mat och hade hyrt in ett liveband som spelade covers. Dom hade bjudit 70 pers, alla var nog inte där. Men det var trevligt! Idag mår jag bra, lite trött bara..

Ska snart ställa mig och laga käk, det blir kyckling och ris. Sen ska jag iväg och jobba 19-08.

Tycker det är dags för en resa i vinter. Lite halvtrött på Thailand efter att ha varit där 6 gånger. Funderar på Maldiverna eller Mexico kanske.. Det skulle vara grymt! Jag är så glad att jag inte har barn och hund och så. Jag kan göra precis vad jag vill. Maldiverna och Mexico är dom länderna som jag vill besöka innan jag skaffar barn och sånt. Mitt liv, min passion det är att resa! Fast jag tjatar fortfarande om att jag vill ha en katt! I flera månader har jag tjatat, allt som Chrille erbjudit mig är en vandrande pinne, hahah moget!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0