Tisdag

Imorse var jag och tränade med Magnus, sjukt jobbigt. Men det gick bra :) Sen åkte jag hem, duschade och fixade lunch till mig och mamma. Räksallad med couscous, ägg och avacado. Sen åkte vi till Årsta havsbad, solade och badade, lunchade och åt jordgubbar. SJukt skönt att vara vid havet en sådan varm dag, det fläktar så skönt där ute. Här hemma i lägenheten är det sjukt varmt, måste åka och köpa en fläkt någon dag.

Sen har det inte hänt så mycket mer, jag har tvättat och sen kollade vi på film och jag råkade somna ett tag. Men det gjorde ingenting, filmen "Getting down in Hollywood" fett värdelös! Rekommenderar den inte!

Nu ska jag äta en glass, Chrille har suttit och suktat mig med 3 glassar idag! Imorrn är jag också ledig! Snart börjar mitt hårdschema, så skönt med några dagar ledigt!

Kommentarer
Postat av: Mami

Tack för lunchen och gubbarna, det var kanon gott! Jag håller med, det är underbart vid havet!! puss puss. Älskar dej och du är grym när det gäller träningen!!!

2010-06-30 @ 13:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0