Torsdag

Imorse när jag vaknade åkte jag till stranden med mamsen, var där typ 2 timmar och vi tog oss ett dopp! Kallt vill jag säga, men vafan det är ju 17 juni! Vi har alltid tagit vårt första dopp i april, men nu i april var det ju snö.

Sen har jag bara varit hemma, tvättat lite och så. Sen ut på en promenix en timma med Sabine nere vid vattnet här i Sköndal, såå mysigt och vandra omkring här. Bara massa vatten och natur :)

Benen värker fortfarande, dock känns det liite bättre idag. Jag hoppas verkligen att det är bättre tills imorrn, då ska jag träffa min PT kl 9.00 på gymmet för vägning, mätning och konditionstest. Vi får se hur det går.

Nu blire kolla lite på tv och äta lite jordgubbar och vattenmelon innan det är dags för sängen. Godnatt!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0