Söndag

Jag sitter på jobbet, har tråkigt och slutar inte förs halv 9. Morgondagen ser jag inte riktigt fram emot. Jag ska på intro igen i Sköndal, efter 5 månader så tror dom att jag ska komma ihåg människorna jag träffat. Hur kan man sätta 2 intro dagar när dom har över 100 personer? Oftast ska man möta så många som möjligt. Men inte här, lite o-organiserat där. Men jag ger det en chans till iaf!

Kan det sluta snöa nu, blir tokig på detta. Igår var det ju så himla skönt och fint väder. Men det ser ut som vintern kommer stanna ett tag till. Klimatet är ju helt mongo, jag är inte gjord för sån här lång vinter! Jag vill ha sol och värme! Nu gärna tack!

Nu tänkte jag äta lite. Ha en trevlig kväll allihopa!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0