Godkväll..

Köpte en ny dammsugare idag, den som vi har fungerar fortfarande. Men jag ville ha en ny lite finare. Ni tänker säkert men herregud vad spelar det för roll? Bara den suger upp skiten. Och jo, det är väl klart. Men den har varit med i 3 år nu, och jag ville ha en ny :) Då blire lite roligare att städa! En sån här blev det:



Maten hos mamsen var toppen! Det blev grillad fläskkarré med räfflade potatisgrejjer med tsatsiki, bea och sallad :) Mums. Var där i typ 3 timmar, nu slappar jag bara framför datan. Dags att sova snart kanske. Jag känner mig lite rastlös över att jag är ledig i 3 dagar nu. Menmen, nått ska man väl kunna hitta på..

Godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0