Hej igen

Glömde ju säga att jag köpte ett par foppa också, ett par rosa :) Jag har ju ett par svarta som jag alltid har på jobbet. Dom är ju såå gräsligt fula, men fan så sköna. Bara sätta på sig när man ska till stranden eller så...

Var på ett spinnpass också, sjukt jobbigt och efter halva tiden fick jag världens kramp i högra bröstet. Men jag kämpade ont vidare. Jannika ringde mig också och frågade om vi skulle börja dansa, typ streetdance eller poledance. Så javisst, det är jag med på. Tjejen med noll kordinationsförmåga. Haha! Men man kan ju alltid prova :)

Ska väl sätta mig och betala räkningar. Lönen kommer ju in efter 12, och det måste ju göras. Hade varit mycket bättre om man hade en rik karl så man kunde göra roligare saker för pengarna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0