Måndag

Imorse var jag såå trött, så trött har jag inte varit på länge. Kände bara att jag ville dö typ. Men dagen på jobbet gick bra iaf. När jag hade slutat så åkte jag hem, böt om snabbt och sen åkte jag till gymmet och körde ett spinnpass på 45 minuter.. Skönt!

Det är nått skumt med tvättmaskinen här hemma, den färgar alla kläder! Nu har jag fläckar på mina vita kläder. Inte alla men några. Jag fattar inte vad det är för fel! Jag har kört rent den flera gånger osv. Man blir ju fan så jävla arg! Vet inte om jag vågar tvätta nå mera. Jävla skit alltså!

Har lämnat in VG-uppgiften precis, jag fattade ingenting nästan. Haha, men försökte mitt bästa. Skrev inte så mycket, menmen. Jag brukar ju alltid överarbeta mina uppgifter. Så vi får väl se om det här slapperiet räcker för ett VG :)

Dags att göra sig i ordning för sängen kanske, imorrn äre jobb 7-14 som gäller. Och jag ska även ha intro då. Då kanske man ska vara lite pigg, det är mycket som ska visas, sägas osv.

Nattinatti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0