Söndag

Idag har jag fått en massa gjort! Storstädning, renbäddning, tvättat en massa. Idag fick jag tuppjuck på grannarna under, Chrille också. Så vi gick ner och frågade om dom kunde dämpa sig. Hon sa att hon skulle säga till barnen, det blev lugnare sen men vi får se om det bara var idag eller om det håller i sig. Sen var jag och handlade lite på Willys med Sabine, och sen har vi haft en plugg kväll med massa godis, chips, dipp och läsk. Jag är proppmätt på allt skit! Men gott var det! Nu har jag inte mycket kvar i skolan.

- Göra klart VG uppgiften och lämna in.
- Rätta 2 frågor när någon har svarat på mina frågor angående lagar i gruppforum.

Sen är jag klar! Och då är det sommarlov från skolan, nästa kurs startar i Augusti!

Imorrn äre dags för jobb igen, 8-16.30.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0