Söndagsmys!

I lördags så blev det storstädning, nu är det bara dom hemska fönsterna som måste putsas! Allvarligt så ser man knappt ut. Det är gegg och allt skit på rutorna från när dom tapetserade här förra året. Dags att ta tag i det i veckan! Men det är ju så tråkigt, och krångligt!

Sen var jag och hälsade på Jannika i hennes nya lya :) Och efter det hälsade jag på pappa. I dag har jag varit i stan med pappa, Chrille och mina 2 "plastsyskon". Gick runt och kollade lite, och sen bjöd pappa på sushi/thaibuffé. Jätte gott! Sen åkte jag och Chrille och kollade i lite affärer ute i Länna, han köpte ett par nya inlines och jag handlade ett par mjukisbrallor och ett träningslinne. Jag ska åka i veckan och handla inlines jag också! Så får man se om man använder dom eller om dom hamnar längst in i garderoben! Grymt skoj om man började åka lite iaf :)

Ikväll blire bara softa framför tvn, med chips och dipp, godis och läsk. Ja, det vanliga svull-söndagsmyset!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0