Tisdag

Idag jobbade jag 7-14, sen hem och tvättade och lagade mat sen drog jag till gymmet. Skulle prova på spinn 60+, med + menas att det är ett intensivt pass. Alla spinnpassen jag brukar gå på är det kvinnliga instruktörer och passen är 45-50 minuter. Man känner igen precis alla som går där, precis samma människor hela tiden. Idag kände jag inte igen någon, och det var en manlig instruktör. Fan va det är bra med manliga instruktörer! Han körde stenhårt alltså! Jag har aldrig varit så svettig efter ett pass kan jag lova! Jag körde så jävla hårt, ett stort + till manliga instruktörer! Det passet ska jag gå på fler gånger!

Mamma och syster var här och hälsade på nu på kvällen, drack lite kaffe och snacka skit typ :)

Så underbart väder ute nu, ändå känner jag att jag vill ut och resa. Men det är ju annorlunda att resa bort. Man slipper liksom den här jävla Stockholm-stressen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0