Torsdag

Idag har jag varit i Forum Nacka med min brukare och den andra assistenten, där blev det en sushi-lunch och sen kollade vi runt lite grann. Slutade 18, hem och lagade mat och satte på en tvättmaskin. Denna gång blev min duk helt förstörd, jag tror det är av tvättmedlet denna gång. Men varför blire så när man har lite tvättmedel och inte överfull maskin? Och varför blire svarta prickar på mina vita kläder? Det är sååå mycket som blivit förstört! Undrar om man vågar riskera att tvätta mera.. Eller om man helt enkelt måste köpa en ny.. Någon som har några tips? Vad man kan göra eller vad det kan vara för fel?

Sen körde jag 40 min på cykeln framför kniven mot strupen. Alltid nått, snart äre dags att sova. Upp 6 imorrn, puuh. Godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0