Long time agoo

Var ett tag sen jag skrev nu, har fullt upp! I tisdags började skolan igen, det är sjuukt mycket att göra så jag måste försöka få ihop allt. Men det ska nog gå! Träningen har gått åt helvete! Ja, som vanligt. Jag blir så trött på mig själv. Så på måndag ska jag försöka sätta igång igen! Nu måste jag verkligen sköta mig! För nu är det mycket som händer snart:

Kryssning med alla gamla vänner den 4e till 5e december.
Egyptenresa en vecka med Chrille den 12-19 december.
Och sen jobbresa 6-18 februari till Teneriffa.


Ja, och man vill ju känna sig lite fin vid dessa tillfällen iaf och när man ska vistas i bikini. För nu sätter jag inte på mig en bikini som jag ser ut nu. Hemskt!

Måste försöka att inte ha så höga krav på mig själv och ta dagen som den kommer, känner mig snart som jag börjar gå in i väggen för allt stress omkring mig. Häromdagen var droppen, jag skulle gå och borsta tänderna på kvällen. Jag står där och funderar, vilken färg hade jag på min tandborste? Där står min och Chrilles som jag böt för typ 2 veckor sen. Jag stod i säkert 5 minuter och funderade innan jag var tvyngen att väcka Chrille och fråga. Om man glömmer bort sånt måste man fan börja slappna av, annars kan det sluta illa.

Nu äre jobb, träning och plugg som gäller dom närmsta veckorna! Kommer att lägga in bilder här och så för att se förändringarna. Därav lösenordet på bloggen.

Imorrn äre jobb som gäller, sen förmodligen idol och plugga måste jag också göra! Helgen kommer också bestå av jobb och plugg. Jag säger hejdå till det sociala livet fram tills den 12e december. Allt i skolan ska vara inne den 15e och jag ska försöka lämna in allt innan Egypten så att jag inte behöver plugga nått där nere :) Så efter den 12e kan jag återgå till lite socialtliv innan nästa kurs startar den 10e januari!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0