Tisdag

Frukost: Havregrynsgröt med hallon, 2 ägg och kaffe
Mellis: Ett päron
Lunch: Bacon&broccoli gratäng med grönsaker och 1 skiva mörkt bröd
Middag: Räksallad med lite cremefraische
Kvällsmål: 10 caschewnötter

Och sen 2 koppar kaffe till också!

Ingen träning idag, jobb 8-19 så pallade inte. Får skita idagarna då jag slutar 19 och köra lite längre pass dom andra dagarna i stället. Har haft väskan med mig med träningssaker tusen gånger nu, men bilen styr hemåt hungrig, trött och jävlig!

Fick ett mail av min lärare i kursen omvårdnad, nu ska jag lägga till lite i alla dom 3 inlägg som jag var först med att lämna in. Jag har aldrig behövt komplettera i gruppforum på hela 5 kurser. Och nu kommer det.. Och svaren hon ger är inte tydliga så fattar inte ett skit vad jag ska göra. Efter lite halvarga mail tillbaka hoppas jag att kunna lösa uppgiften om jag får ett bra svar. Varför ska lärare alltid vilseleda en? Och jag som kände mig hyffsad lugn med skolan, men nu börjar stressen ta över igen!

Imorrn äre jobb igen, 8-19!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0