Fredag

Igår hände typ ingenting spännande alls, var och tränade spinning på kvällen iaf. Det var väl det enda roliga :) Idag var jag och tränade, 30 minuter kondition sen körde jag lite ben och armar :) Sen var jag med Sabine en sväng på stadium i farsta, hon skulle köpa vinterskor till lilla Vincent. Och då hittade jag ett träningslinne, för 24.50. Kan det bli billigare? Tog dom 2 som fanns kvar. Isamma färg, men skit samma. Ett riktigt reafynd! Sen drog jag med pappa till Bromma, jag hade hört talas om XXL. Någon ny sportaffär, den var skit stor. Där hittade jag ett par skridskor :) Får se om man kommer använda dom, mina inlines ligger fortfarande oanvända i garderoben. Haha! Var säkert 10 år sen jag åkte, så jag kommer väl säkert slå ihjäl mig. Men vafan lite blåmärken har väl ingen dött av! Sen köpte jag en träningsbh, massa träningsstrumpor och lite små skit :) Avslutade med en kebab med pappa, och tillsist mataffären för att handla mitt efterlängtade fredagsmys! Så nu äre idol och svull som gäller. Imorrn ska jag jobba, hos en av mina gamla brukare. Det ska bli skojj! Och då hinner jag inte träna eftersom jag slutar kl 18 och inte söndag heller för den delen. Så får se vad man ska hitta på för annat skoj i helgen.

Nu har jag bestämt mig för vad för kurser jag ska välja till sista terminen, jag ska välja sjukvård och barn och ungdomssjukvård. Det blir då alltså 2 praktiker för mig! 4 veckor vardera. Och jag är färdigutbildad den 27 maj! Inte så långt kvar faktiskt, jag känner mig stolt över mig själv. Jag har klarat heltidsjobb & heltidsplugg och fått bra betyg! Kan inte bli bättre :) Ledig från skolan mellan 22 december till 10 januari, fett sugen på en resa eftersom jag inte kommer att kunna ta semester förs i juni nästa år. Men Chrille verkar inte tycka att det är lockande, så jag får åka själv. Någon som vill hänka till värmen? :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0