Nu kör vi!

Idag var jag och Sabine på gymmet, vi körde 45 minuter på gångbandet och sen lite styrka :) Vi körde på riktigt bra faktiskt! Försöker stärka upp mina benhinnor som är extremt kassa, och det känns när jag ska springa. Men jag hoppas dom stärker upp sig snart så jag kan springa ännu mer. Förut hatade jag att springa, nu tycker jag faktiskt att det är roligt!

Idag gjorde jag hemmagjorda köttbullar och hemmagjort potatismos, det var helt okej! Kul att testa på något annorlunda än det man gör dagligen. Fast det skönaste skulle ju vara att ha en egen kock och en städerska hemma. Någon gång i livet kanske när man vinner pengar :) 

Förra veckans träning uppgick till 7 träningspass, dock några korta. Så totala tiden var 5 timmar och 10 minuter. Känner mig inte sådär jätte nöjd, bättre kan jag! =))

Har precis kollat på i form med Anna Anka, jag tycker att det är tråkigt att dom inte visar mera hur ofta dom tränar och mer matvanor. Ja, så man kan få ännu mer inspiration :) Det hade varit roligare då. Men skit samma, jag är ialla fall taggad inför morgondagens träning! NU KÖÖÖR VI!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0