Skriva av sig lite....

Mina grannar är dårar! Jag hatar dom verkligen! Dom gör ens liv till ett helvete! Idag hoppade och sprang dom som dårar där nere, för er som inte vet hur det är så vibrerar och ekar det! Man får inte en lugn stund, så idag gick vi ner. Men dom öppnade inte! Man hörde prat där inne, så jag är lagom arg! Dom håller på dagligen i flera timmar! Nu får det fan vara slut på detta! Tänker ringa till stena om dom inte öppnar nästa gång jag plingar!

Jag har verkligen fuskat i 4 dagar nu, massa onyttigt och dåligt med träning! Men jag har ändå inte lika mycket ångest som jag hade förut när jag tränade. Så det känns skönt, viktnedgången stannar ju upp men man kommer igen! Inte ge upp för att man har sina svackor, som jag tidigare har gjort.

Idag var jag och tränade med min tränare, det gick superbra! Och sen har jag varit och storhandlat med Sabine på Ica Maxi. Vi ville pröva nått annat än tråkiga Willys, så nu blire handling på maxi som gäller. Jag skaffade även ett ica kort. Vuxenpoäng? :)

Nu ska vi välja inriktning till sista terminen i skolan, jag har lite beslutsångest och vet inte riktigt hur jag ska välja. Hmm.. Någon som har några tips?? :) Inte klar med kommentarerna heller iskolan, jag är såå seeeeeeeg! Men men, det är inte så mycket. Och jag jobbar inte förs på lördag, så tiden finns till allt!

Igår hyrde vi 3 filmer, så nu blire till att kolla på en innan det är dags att sussa! En ny dag imorgon :)

Tråkiga inlägg, jag vet! Men det finns inte så mycket skoj att skriva, bara skönt att skriva av sig ibland!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0