Går inte riktigt som jag tänkt!

Jag ville verkligen sätta igång och träna och så. Men jag har ingen tid till det! Har inte tränat något alls sen jag skrev sist. Tiden räcker inte till för fem öre, bara jobb och plugg. 2 uppgifter kvar denna vecka, ska försöka bli klar med dom tills på onsdag kväll iaf, då har jag hela torsdagen och fredagen ledig från jobb och plugg. Och då blire träning förhoppningsvis! :) Och om 3 veckor äre egentligen praktik, men jag har ju validerat den. Så det är vanligt jobb och bara en uppgift på alla dessa 3 veckor. DÅ har jag ingen undanflykt, då har jag tid med träning varje dag :)

Nu börjar det bli extremt kallt ute, idag höll jag på att frysa ihjäl. Det är nu dessa kalla dagar kommer som man bara kan stå i duschen med supervarmt vatten så kroppen blir helt röd och bara njuta. Man vill inte stänga av och kliva ur duschen för då blire såå kallt. Fram med dom varmare höstjackorna, tur att jag har köpt 2 nya! Den gamla fick syrran, ah jag har blivit för tjock så det var 10 cm kvar tills att jag kunde knäppa den. SÅnt är livet!

Annars rullar det på, imorrn fyller pappsen år. 49 bast, han börjar bli gubbe :) haha. Ska slå in hans presenter nu och fixa lite innan det är dags för skönhetssömnen! Godnatt!

 




Pappa och jag i våra unga år ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0