Söndag

Idag har det inte hänt så mycket, städat iordning och rengjort min garderob. Så nu är det toppenfräscht! Sen har vi varit och käkat på resturang i Örby med Mimmi, Robban och lilla James. Nu har jag suttit i flera timmar och försökt få ihop den sista skoluppgiften som ska vara inlämnad imorrn, men hittar ingen bra information. Så jag la ner det! Får göra klart den imorrn efter jag varit i skolan och gjort prov. Försöker plugga lite till det nu. Sen kommer Sabine hit runt halv 10 imorrn så ska vi plugga lite innan vi ska vara i skolan kl 12. Yes, wish me good luck!

Bild från vår Ullaredsresa i april - 2010. Haha, efter knappt 5 månader äre dags igen! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0