Tjenixen

Det var ett tag sen jag skrev här, inte så mycket som hänt. Vi har kommit hem från Spanien till iskalla Sverige. Inte så jätte skoj! Men jag kom hem och fick skriva på papper till en fast tjänst! Man tackar! Haft lite ångest över det, vet inte om jag är glad eller ledsen. Det är både fördelar och nackdelar med att vara heltidsanställd precis som det är att vara timanställd. Men nu verkar allt läggas ner på jobbet, så det var väl lika bra. Det är som assistent hos 2 stycken som jag varvar emellan. En har jag dock inte träffat, men jag hoppas det går bra. Jobbar varannan helg, det suger stenhårt! Och jag jobbar 16 dagar på 4 veckor med tanke på att jag har en del långa pass :) Det är ganska skönt faktiskt! Menmen, nu är jag säker! Nu är det bara att börja jobba och tjäna in semesterdagarna, längtar redan tills nästa semester! Mitt schema startar på måndag! Och då är jag ledig och ska till skolan. Jobbar tisdag 8-19, onsdag 8-19 och fredag 9-15 sen blire ULLARED med Sabine, pappa och hans familj på söndag/måndag. Det ska bli suuperskojsigt! Shoppa jäääärnet ;)

Plugga heltid, jobba heltid :) Det går bra nu! Och skolan går great! Man ska väl inte klaga. Snart dags att krypa ner med duntäcket, extremt kallt i vår lägenhet! Godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0