Torsdag

Inte hänt så mycket sen jag skrev sist, jobbade tisdag och onsdag 8-19 men idag var jag ledig :) Tog en morgonkaffe med Sabine, sen åkte vi till Willys och handlade lite. Och sen har jag haft tvättstugan och storstädat/rensat hela klädkammaren :)

Tittade på biggest looser, känner igen mig i dem. Jag sitter och typ bölar hela tiden. Jag har blivit såå himla känslig på sista tiden! Jag gråter för allt! Haha! Och pinsamt tycker jag att det är också, så jag försöker alltid hålla det inne :)

Pappa ringde förut, han sa att han inte kunde följa med till Gekås. Han hade inte fått tag i nån bil, han har ju en men ingen kombi. Och med 5 pers och en sån liten bil så får man inte i så mycket. Men jag sa att han fick slänga in massa påsar i min bil. Men då sa han att hans bagage lucka var trasig och inte går att få upp! Så Chrille ringde sin polare, så jag ska dit imorrn bitti och lämna hans bil eller se om han kan fixa det. Och då innebär det att jag inte får någon sovmorgon och att jag måste gå till jobbet! Jobbet 9-15 imorrn, skönt med en 6 timmars arbetsdag :) '

Snart gekås och ullared! Jag och Sabine var nästan nära på att dra idag. Så shoppingsugna är vi! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0