19 april

Vaknade 7.40 igår och skulle ta bussen vid 8. Skyndade att klä på mig och skynda till bussen. På bussen snabbläste jag lite ur boken och kom till skolan i tid för provet. När jag fick provet tänkte jag herregud, det var mycket. Men mest ikryssningsfrågor sen en vg och mvg del som var en skrivdel. Skrev lite och lämnade in det, först ut ur klassrummet på mindre än 40 minuter. Oförberedd dessutom, så jag förväntade mig ett IG och omskrivning. Kom hem och loggade in, VG på provet. Och VG i betyg arbetsmiljö och säkerhet! Snacka om grymt! Så det gjorde min dag!

Hade anmält mig till den 2 och 9 maj för 2 prov i barn och ungdomssjukvård. Men frågade läraren om man kunde göra båda på samma dag, så nu har jag anmält mig för båda proven den 2 maj! Om jag klarar det så är jag helt klar den 2 maj! Snacka om underbart!


Jag känner mig som en dålig människa, har fuskat så mycket dem senaste dagarna och inte tränat. Menmen, imorrn blire iaf träning med syrran som gäller! Har bjudit hem mamma, syrran, farmor och hunden och hela pappas familj på middag imorgon. Tänkte att det skulle vara trevligt att ses alla, men nu i efterhand undrar jag vad jag tänkte på? Hahah, hur ska vi få plats :) Det löser sig iaf! Jag tänkte bjuda på taccos!

Nu ska jag göra lite mat, sen äre dags för jobb 16-22, ha en underbar dag. Jag älskar solen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0