God kväll

Jag förstår inte vart tiden rinner i väg, snart äre 3 veckor sen skolan startade och jag har inte ens tittat i böckerna. Jag undrar verkligen vart alla tid försvinner. Nu har jag iof flera jobbdagar än förut, vilket suuuuger rejält! Måste sätta igång snart, så jag blir klar någon gång. Det kan vara lite jobbigt att inte har några datum som sista inlämning ska vara har jag märkt! hahah

I måndags satte jag igång med att vara lite nyttig igen :) Jag försöker iaf. Har småstartat lite på gymmet, i måndags blev det 30 minuter på crossen och 5 minuter på gångbandet. I går körde jag och syrran gymmet, 10 minuter cross och styrketräning. Joo, jag har trääningsvärk idag. Men drog iväg och körde ett 25 minuters spinningspass och sen 1 timmes afrodans. Syrran lurade med mig, har varit på det en gång i Högdalen. Och hatade det! Men jag tyckte faktiskt att det var bra! Tända ljus, dämpat ljus och en bra instruktör gör att det blir roligare :) Körde en solning innan också.

Imorrn äre dags för jobb igen, sen på kvällen äre bodycombat 1 timme med Catta som står på schemat!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0