Lääänge sen..

Var ett tag sen jag skrev, haft kaos i mitt huvud! Mest jobbet, det har blivit helt ändrat. Från att jag hade suttit 5 timmar varje dag i en vecka och gjort ett schema tills att man får veta att man ska få ett helt nytt. Och massa strul hit och dit har tagit alla min ork och energi. Nej, jag är inte riktigt nöjd. Menmen, vad ska man göra, från mina 13 timmars pass till massa 6 timmars pass. Inte heller blivit erbjuden de timmar jag hade innan, så la in lite vikariatpass som gör att jag kommer upp i full tid. Har massa kvar att kolla upp med det där, prata med facket ska jag göra på måndag. Semestern skulle ju vara inne igår också, så när jag hade fått mitt schema var det bara att sätta sig ner och skriva något. Jag tog ledígt 2 helger, alltså fredag, lördag och söndag. Plus en dag till, så 7 dagars semester på hela sommaren. Blir lite svårt att planera när man inte visste innan hur allt skulle se ut och svårt att planera samma dag när man sitter på kontoret. Menmen, så blev det iaf. Så det blir jobb för mig heela sommaren lång. Jag som hade massa saker som jag ville göra! Menmen, nu blev det som det blev! Nu ser vi fram mot vintern istället! Kanske tar någon veckas resa i september och sen drar en längre till Thailand :) Eller så blire förmodligen..

Slutpratat om jobbet! Jag ska börja söka lite nytt nu iaf :)

På sista tiden så har jag gått upp så fruktansvärt mycket i vikt, aldrig vägt så här mycket. Jag vill i form nu känner jag, så igår åkte jag och Catta och inhandlade ett gymkort på Flex i Skarpnäck. 10 minuters promenix dit, eller 5 minuter om man springer ;) Toppen bra! På måndag ska jag ha introduktion i gymmet och uppläggning av schema och sånt. Känns super bra. Och det är fan dyrt så träningen måste nyttjas :) Måste komma lite i form tills den 24 maj då äre vårruset med jobbet :)

Lite andra saker jag ser fram emot är skara sommarland, åker med Chrille och sen pappas familj. Vi drar dit över 2 nätter och 2 dagar inne på parken. Det blir skoj! Sen ska jag och syrran på ladies night i oktober :) Allt betalt och klart.. Superduper, väntar på svar från pappa och då kanske det blir en ullared i maj också :)

Nu sitter jag på jobbet, skulle egentligen sluta kl 16 men fick stanna kvar.  Till klockan 21. Inte det roligaste, menmen. Det är lungt, antingen tar jag ut det i semester eller i pengar :)

Ihelgen äre jobb som gäller...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0