Fredag

Jobbat 9-18, nu sitter jag här och lyssnar på musik och laddar inför natten. Nämligen så att jag ska gå intro med Sabine 21.45-07.45 :) Det blir skoj. Bara man håller sig vaken så man inte somnar framför ratten. Haha. Vi ska ses snart och gå och handla lite redbull och godis så vi överlever natten. En del av gamlingarna har jag ju träffat så det ska nog gå bra. Och imorrn äre också jobb med henne som gäller, kan inte bli bättre :) Jobba med sin bästa vän, då kan ingenting gå fel ju :)

Stod även en torktumlare hemma när jag kom hem, den har jag väntat på länge! Den har varit på nån lagning, så imorrn jävlar ska det tvättas. Skönt att kunna torktumla handdukar, sängkläder, strumpor och sånt skit! Det blev jag glad för och andra saker är jag mindre glad över. Börjar tröttna rejält, snart menar jag verkligen vad jag säger! Stå och stampa på samma ställe, man försöker men nej ingenting blir bra. Då klarar jag mig fan bättre själv.. Den saken är säker, jävligt säker. Hur tar man steget dit? Man vill men samtidigt inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0