God kväll

Var en vecka sedan jag skrev, jag har fullt upp hela tiden. Jobbet, plugga och hemmet. Imorse var det prov på skolan, smart som jag är så somnade jag i soffan igår när jag skulle plugga och vaknade runt 4, hade ställt klockan på 7 för att gå upp och hinna plugga ett tag. Men jag vaknar straxt efter 8 när Sabine ringer. PANIK! Provet börjar 9.00 på söder. Men vi åkte dit, det gick åt helvete typ. Jag var först in och först ut, 20 minuter. Ett prov som man har 2,5 timma på sig och skriva. Dåligt? Fick svar idag, behöver inte skriva om på skolan utan göra lite kompletteringar hemifrån! Tack och lov!

Åkte till Farsta med Sabine, shoppade lite. Det gjorde jag även i måndags när jag träffade Madde. Och jag som ha sagt att jag inte ska göra det! Menmen, jag har förstått nu att jag har några beroenden! Framförallt shoppingberoende och sen har jag ett enormt sockerberoende.

Efter Farsta så blev det lite städning hemma innan det var dags att springa upp till tandläkaren. Det gick toppen! Hon var superduper, dessutom hade jag hennes mage i mitt huvud hela tiden. "Förlåt om min mage är i vägen, jag är gravid" :) Mina tänder var rena och fina, en lagning sönder och ett litet hål mellan 2 tänder. Ska åtgärdas snart, på måndag tänkte jag om det finns tid. Hon tog bort mina fläckar på tänderna som för övrigt inte var tandsten. Lite kvar upptäckte jag, men det säger jag till om så får dom kirra det.

Handlat och tagit en fika hos mamma
 
Imorrn äre dags för jobb först 9-18 och sedan 21.45-07.45. Sen jobbar jag lördag natt också :) Snart åker jag till Teneriffa på jobb. Så sammanlagt kommer jag att ha jobbat 7 helger i sträck.. Menmen, it´s money och det betyder mer utomlandsresor :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0