27 juni

Min midsommar spenderades först hemma med Malin och Stephen. Lite dricka, balkonghäng och snack. Den fortsatte med grillning i Hökis med familj/vänner. Sen satte vi oss i bilen för att åka och göra nått, då fick vi ett samtal från några polare om att vi kunde komma ut till Tynningö. Spontangrej javisst, gasen i botten till färjan utan några som helst tillhörigheter. Vi hade det grymt trevligt, dagen efter spenderades på partyflotten och gled runt hela dagen nästan. Tog sista färjan hem därifrån kl 22, sen blev det sängen. Jag bara älskar livet i skärgården och båtlivet, det är som gjort för mig! Helgen kunde inte ha blivit bättre!



Drömmar har man många, tankarna cirkulerar i huvudet. Man vill ju så mycket, jag vill ha en schysst lägenhet med bra grannar, en schysst bil, en båt, ett sommarställe i Sverige och ett utomlands, jag vill utbilda mig mer, jag vill resa och se mer av världen, jag vill ha familj och allt som hör till och ja ni vet bara tycka att livet är schysst. Men vafan, man ska väl inte klaga. Men nu skulle miljonerna sitta som en smäck! Jag har väntat för länge, ge mig turen på min sida nu så jag hinner med och göra allt som jag vill i mitt liv.. Haha :)


Jag och syrran på Skara, jag tappade trosorna halvvägs till knäna när jag landade i poolen. Ganska pinsamt när det stod massa folk och kollade haha!


Softar med syrran efter en lekfull dag och kollar medans dem andra spelar fotboll :)


Och här kom jag ut ur skruven, fyfan vilken grym jävla grej!

Nu ska jag kolla om det finns nått intressant jobb och kolla lite resor tills i vinter.. Over and out!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0