En bra helg..

Var hemma hos Emelie igår med Anne-sophie, Dasha, Sabine och Anneli. Vi hade det supertrevligt. Mycket att prata om när man inte ses så ofta, och sen kom det fram lite saker som man gärna inte vill veta. Jag och Dasha var sist därifrån, tog en taxi hem runt halv 5 :)

Här var det tydligen fest, utan att någon frågat mig. Ett jävla liv och spillt överallt på balkongen, dom har tagit sönder saker. Ah, jag vettefan. Undrar bara hur vuxna människor kan bete sig.. Fan pinsamt!

Jag har tappat rösten ganska rejält! Ska försöka att inte prata så mycket idag så dom kanske hör vad jag säger på praktiken imorrn. Haha. Har aldrig haft så här så man blir ju fan rädd. Annars mår jag helt okej. Laga mat, städa lite, plugga lite, solsidan och en film. Det är det som händer resten av denna söndag....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0