Satans förkylningen är över

Natten mot tisdagen förra veckan blev jag extremt förkyld, som väntat! Halsont, hosta, 1000 nysningar varje dag och riktigt täppt i snoken. Men det var bara att ge sig iväg till jobbet.. Det var på fredagen först som jag kände mig lite bättre och drog på ett bodypump pass med syrran. Så det var en extremt dålig vecka med bara 2 träningspass och inte den nyttigaste maten direkt. Man orkar liksom inte hålla på när man inte känner sig helt hundra.

Förra veckan blev det mycket shopping, IKEA, jysk, outlet och lite sånt. Badrumsmöbler, kastruller, en termos, tvättkorg, gardiner, sängkläder, badrumsmattor, massa fina förvaringskorgar och sen 4 linnen på outleten. Och 2 par kassa tjockisjeans. Jag får panik när jag tänker på att sommaren snart är här. Jag kommer ju inte i mina kläder. Men men det är bara att ligga i. Vill bara gå ner 20 kilo nu så jag kan köpa en ny garderob och känna mig bekväm i mig själv. Fan vad jag klagar.. Men livet är hårt!

I lördags träffade jag Madde, åt mat och sen en bio. Institious såg vi, skräckis. Jag brukar mest sitta och skratta åt skräckisar för jag tycker att det är overkligt och töntigt. Denna film var lite overklig, men denna gång skrattade jag inte för töntighetens skull! Utan för att 3 gånger under filmen hoppade jag till så mycket så man automatiskt tog händerna för munnen och skrek. Hjärtat pumade i 180 då kan jag lova. Det var det nog mångas hjärtan som gjorde. Den var helt okej filmen pågrund av dessa hjärtstoppen. Haha :)

Igår jobbade jag 8-16 och sen 19-23 och idag 8-19. Puuh, ganska slut alltså. Ingen bil har man heller, inlämnad idag. Får tillbaka den tidigast på fredag. Man känner sig ganska lost utan bil. Det är liksom en extrem trygghet.. Imorrn blire ett bodypumppass med syrran på gymmet innan jobbet 16-22..

Dödstrött, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0