En ganska så vanlig dag...

Började med att jobba, hem och duscha och sen kom Madde, Mimmi och James. Så åkte vi till Elgiganten, och jag och Madde köpte oss en varsin telefon, jag en röd/svart och Madde en rosa. :) Behövde verkligen en ny, den jag har nu är från stenåldern och jag har ingen mottagning någonstans nästan. Nu köpte jag mig en enkel mobil, behöver inte massa finesser. Bara det går att skicka mess och ringa så är jag glad! Så här ser min nya ut :



Sen drog jag hem och jag och Chrille lagade köttfärssås och pasta. Efter maten så blev det gymmet med Madde, en timme på crosstrainern idag också :) Imorgon jobbar jag 7-15.30, och jag tror att det kommer bli en stressig dag på jobbet !

Vi höres och synes, Puss&Kram

Kommentarer
Postat av: Mami

Fin mobil! Vad duktig du är med träningen!! Puss puss.

2009-08-13 @ 23:33:58
Postat av: Sabine - 20år och mamma till 2 underbara barn.

vilken kvinna! Du är så duktig!

Supersnygg telefon avis!

2009-08-16 @ 16:32:26
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0