Onsdag

Imorse körde jag pappa till Bromma, sen åkte jag och tränade med Madde och sen blev det lunch på pizzerian. En sallad :) Eftersom min älskling och mammas kille fyllde år idag så var vi först hos mamma och åt smörgåstårta och sånt. Av mig fick Chrille ett presentkort på en tatuering för 3000:-, en parfym och raklödder. Sen fick han pengar, rakapparat till huvudet, presentkort och lite grejer av andra. Pappa kom och visade upp sin nya bil, så jag fick provköra den till Örby. Pappa tjatade hela tiden : Gasa, gasa, gasa. Och jag gasade rejält mycket, haha. Min prövotid går ut om 19 dagar. Taré lilla lugna :) Den var fin och gick grymt bra iaf :) Sen var vi och åt på resturang med Chrilles familj/vänner efter besöket hos mamma. Nu sitter jag och kollar på sex eduction. Har inget roligt att berätta. Skulle egentligen ha jobbat natt idag, nu ångrar jag att jag inte gjorde det. Menmen.

Om 27 dagar flyttar vi =)

Kommentarer
Postat av: Sabine - 20år och mamma till 2 underbara barn.

om 26 dagar blir vi grannar. Tänk vad vi kan prommenera på kvällarna då <3

2009-08-06 @ 09:36:13
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0