Söndag

I dag har det inte hänt så mycket, på eftermiddan tog jag och Chrille en shoppingtur. Vi handlade en tv-bänk och en bokhylla till vår nya lägenhet :) Sen handlade Chrille 2 par gympaskor, jätte snygga :) Sen massa strumpor! Jag handlade ingenting! Sen drog vi till stranden, Chrille åkte hem efter 30 min(skulle se Bajen-matchen) men jag stannade där i 2 timmar med Jessica. Jag somnade på stranden, och sen när jag kom hem så stendäckade jag 2 timmar i sängen. Min kropp mår inte bra, jag har SÅÅ jävla ont och är så jävla trött. Tandvärken har spridit sig, upp i örat och ner i halsen. Är detta normalt?


Imorgon ska jag jobba 7-15.30, denna veckan blire ganska mycket jobb. Äh, nu ska jag kolla lite tv innan jag ska sussa. Sov gott!


23 dagar kvar, sen flyttar vi :)

Kommentarer
Postat av: Mami

Hej gumman. Ska vi inte försöka ta oss till tandläkaren så du får det där fixat.. puss puss

2009-08-10 @ 14:00:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0