Tröööött

Igår drog vi på race, det var dock snutar överallt. Så när klockan var 2 hade det inte hänt mycket och vi bestämde oss för att dra hem. Vi drog förbi donken, och jag käkade en fet meny.

Imorse var jag såå trött, sovit runt 6 timmar och sovit dåligt hela veckan i princip. Vi drog och handlade present till William, sen handlade Chrille massa saker till sig själv. 2 par kalsonger, en kostym och sen en bajentröja. Sen handlade vi ett rallyspel till Playstation 3 som jag ska pröva sen, vi har 2 spel och det är bara fotbollsspel och det vägrar jag spela. Får se om jag tycker detta är lite roligare :D

Sen blev det kalas hos Mimmi och Robban, William fyllde 6år för ett tag sen. Var där ett tag och sen drog jag hem, och har inte gjort ett skit. Nu sitter jag och dricker en redbull vodka, inte ofta jag dricker :) För ikväll så är det STOCKHOLM CRUISING...

Jag hoppas att kvällen blir lyckad, vi hörs!

Kommentarer
Postat av: Mami

Hoppas ni får kul i stan. puss puss

2009-08-15 @ 21:57:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0