trööött

Har inte skrivit på ett tag nu, har väl inte hänt så mycket sen sist, jag har bara jobbat och vart hemmafru som vanligt. Inga konstigheter, haha.. Igår var jag på middag hos mamsen, tända ljus och sushi. Oh I just love it ;D Idag har jag varit på dop, Christians brorson döptes. James, bara för jävla söt alltså. Hade köpt massa barnkläder i dop-present, tror att det vart 13-14 plagg eller något. Jag passade på att handla ännu mer bebiskläder till Christians kompis som fick barn för någon månad sen, tror det blev 8 plagg eller något. Guud vad barnkläder är sött. En sak jag la märke till var hur alla på dopet försökte fråga när vi ska ha barn och att jag såg jätte bekväm ut när jag satt med James i knät. Jag vet att min mamma jätte gärna vill bli mormor :)  Men det kommer när det kommer. Ett barn kräver ju all tid, och den tiden måste jag ägna mig åt min 24 åriga bebis här hemma. Ikväll har vi vart ute och ätit middag med hans familj och bror osv, trevligt och väldans gott. Sen blev det film-hyrandes och massa onyttigheter. Usch, haha. Har fortfarande inte kommit igång med träningen. På måndag, då ska jag köpa mig ett gymkort :) Ska även vara hus-vakt från och med torsdag och en månad framåt, gud vad skönt att få större plats att röra sig på. Ska försöka ta mig till jobbet genom att cykla då, när jag har tillgång till cykel och om nu vädret tillåter det. Imorgon jobbar jag natt, sen är jag ledig ett par dagar. Ska träffa Jannika någon dag, och Sabine vi måste också ses ju. <3  Finns inget mer att säga förutom  Godnatt gott folk!


Kommentarer
Postat av: jannika

hahaha 24 åriga bebis haha =P <333



mwaaah lullaaaan vi måste ses snart

2009-03-02 @ 17:26:01
URL: http://jaenniqa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0