En bra dag

Ganska mycket jobb i natt, men det gick jätte bra som vanligt. Sov ganska länge när jag kom hem, sen åkte jag och köpte mig ett gymkort och tränade på gymmet en timma med älskling. Man känner att man inte tränat på ett tag. Men nu blir det nya tag, snart är ju sommaren här och man måste våga visa sig i bikini. Massa kilo ska bort. Imorgon bitti ska jag på vattengympa med Catta. :) Sen blir det nog slappa i bastun efteråt! Skönt! Usch, det snöar jätte mycket ute. Jag längtar tills sommaren, även fast jag typ ska jobba hela sommaren. Åker nog en månad till Thailand i vinter istället, Skönare att åka till värmen på vintern! Sommaren i Sverige är ju ganska så bra det också ;D Satt nyss och kolla på båtar, åh jag vill verkligen ha en båt. Så underbart att vara ute på sjön på sommaren, har ju vart det jätte mycket som liten eftersom pappa hade båt. Men Christian tycker att jag är knäpp som kollar båtar, why? Ingen aning, han vill ju hellre ha en häftig bil. Typiskt killar!                                                                            Pussochkram!


Kommentarer
Postat av: Sabine

Jag kan köpa en båt med dig ! =D

Jag ÄLSKAR sjön ! Jag bodde ju på båten i sthlms skärgård om sommrarna inna vi köpte i Spanien :)

2009-03-04 @ 09:53:28
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Jessica

JAA! Köp en båt! Jag saknar verkligen våra båtsomrar :)

2009-03-07 @ 19:47:37
URL: http://asklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0