grym träningsvärk

Jo, jag har rejäl träningsvärk! Kan knappt gå, eller resa och sätta mig ner. Gör så gryyymt ont, var och dansade moves igår och hade redan ont sedan innan. Nu ser det ut som jag har gjort något helt annat när jag går. Haha. Har inte hänt så mycket på senaste, jag har jobbat och tränat. Körde en fett/muskel massa våg på gymmet, och herregud! Min fettprocent låg nästan uppe i 37% och för att det ska vara hälsosamt så ska man inte ligga över 33% Så nu har man iaf något att jämföra med eftersom jag kommer att göra vågen om typ en och en halv månad igen! Om 5 dagar fyller jag år och då är det även lön :) Mamma och co kommer hit en sväng på torsdag, sen ska jag till farmor och kusinerna på lördagen. Tänkte kanske bjuda tjejorna på middag i helgen, och sedan kanske dra till Erotik mässan. Jag har aldrig vart där, så det kanske skulle vara skoj ;D Äh, får helt enkelt se vad som händer! Imorgon är det 3 visningar som vi hade tänkt gå på, sen hade jag kanske tänkt träna. Nu ska jag åka och handla lite godis, sen ska jag iväg till jobbet och jobba natt. Vilket jag även gör imorgon!       Kram & Hej!


Kommentarer
Postat av: Sabine

Längtar tills på fredag ! Wiiieeee =D Ska bli sååå kul att partaja lite med dig ! Hundra år sen ju =D



<3

2009-03-23 @ 11:16:19
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha jag kunde knappt heller gå dagen efter. Sjukt effektiv träning! Ses imorgon :)

2009-03-26 @ 20:57:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0