hej och hå

Kom hem för cirka en halvtimma sen, har vart på erotikmässan med Sabine som tyvärr tappade humöret efter ett samtal. Menmen, sånt är livet. Hade trevligt ändå. Var dock bara massa brud strippor, såg endast en manlig strippa. Men vi kom ju in runt 23.15 nästan stängnings dags.  Middagen var trevligt, och jag fick en massa presenter, TACK ALLIHOPA! :) Imorgon ska jag till min släkt kl 13. Orkar man det? Vill bara ligga och slappa hela dagen, hoppas min älskling vill ha en myyskväll i morgon. Det skulle ju vara greejt. Hoppas på gymmet på söndag. Vart ganska så slappt nu dessa senaste dagar, vilket INTE är bra. Tårta, bullar och massa skräp många dagar i rad. Men, då blir det träning sen ;D Usch, hatar att vara ensam. Christian är hos oss i Örby och jag är helt ensam här på mååånga kvadrat. Vilket är väldigt läskigt! Ska äta en till taccos. haHa! gott som fan. Så ska jag se om min kisse (Bailey´s) vill komma in och umgås med mig. Det är väääldigt läskigt att vara själv, när det är så här stort!  sov gott gott folk! :D

Kommentarer
Postat av: Sabine

Stod inte katten utanför och mjauade när du kom hem ?

2009-03-28 @ 12:05:21
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0