Lördag morgon

Kom hem från jobbet för ett tag sen. Nu sitter jag här med Bailey´s i knät (min katt) han är bara för jävla söt. Sååå sällskapssjuk, han är precis som en hund som springer efter en. Han följer alltid med när man går till bilen, sen ser han så ledsen ut när man åker. Gud vad jag älskar honom! Har väl inte hänt så mycket sen jag skrev sist, har börjat träna lite smått. Var och tränade i onsdags, jobbade torsdagen skulle ha slutat 17.30 men ingen har frågat mig om jag kunde jobba längre. Så jag fick stanna till 20.30. Jag som hade planerat att träna och allting. Usch, ibland kan man bli riktigt förbannad. Är som sagt hus-vakt nu ett tag framöver, ganska så skööönt. Om 19 dagar fyller jag år, ska se om man kanske skulle göra något roligt iaf. Firade som sagt aldrig min 20-års dag eftersom jag jobbade natt! Så det får man ta igen nu! :) hahah. Jag önskar mig en guld-ring, ena som jag har är alldeles krokig och dan. Får hoppas jag får en sån bra present av min snåla pojkvän ;P Han fick ju faktiskt ett playstation 3 för 4000 spänn av mig när han fyllde år. Han ligger och sover, han är väl bakis som vanligt. Det är ju helg liksom. En annan jobbar och drar in pengar till familjen :) Nä, nu ska jag iväg till gymmet med Maria. Nu ska fläsket bort! Sen ska jag sova ett tag när jag kommer hem, ska ju som sagt jobba denna natt också...

Är han inte fööör söööööt? ;D

Kommentarer
Postat av: Sabine

I kväll jobbar du och i morgon kväll jobbar jag men vad sägs om att gå ut och gå på måndag kväll? Nu är vi bor så nära ska vi ju passa på tycker jag ! <3

2009-03-07 @ 09:45:25
URL: http://heylieochvincentsmamma.blogg.se/
Postat av: Mami

Det är väl inte ringen du fick av oss?? puss puss.

2009-03-07 @ 19:42:01
Postat av: Joanna Hammerin

Ur gullig är precis de rätta ordet :)

2009-03-28 @ 18:33:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0