packa packa packa

Har bott snart i en månad hos pappa, känns som man har hela hemmet här. Och det blir ju en jävla massa packning, vilket jag har börjat med. Tänkte börja köra över lite saker så man slipper ta allt på samma dag. Jobbigt!

Igår var jag på spinn puls, det var jätte skoj. Man får en apparat som man sätter under brösten, sen en liten annan manick. Du får ett nummer på denna, men det är bara du som vet ditt nummer. Sen visas en skärm med alla nummer och puls. Man ska hela tiden upp/ner i puls, vilket är en jävligt bra fettförbränning! Uuuh, det var jobbigt. Men effektivt! I dag var jag och tränade med Maria på gymmet, som vanligt. ;D Körde armar idag, och det känns. Imorrn blir det nog step up!

Annars händer det väl inte så mycket, jobbar och står i. Dock ganska korta pass denna vecka. Nästa vecka ska jag jobba typ 60 timmar. Det blir en hård vecka! Har pratat med min chef om hur jag vill jobba i sommar. Det blir nog bara nätter för min del. Ganska så skönt, räcker med att jobba 3 nätter/veckan då. Sen har man lite mer fritid dom andra dagarna. Så man kan vara ute och sola och bada. ÅÅhh, kan inte sommaren komma? Idag var det väldigt skönt väder ute. Hoppas det håller i sig! :)

Nu ska jag fortsätta att packa lite, sen blir det en dusch! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0