I brist på annat

Imorse var jag och tränade med Catta, körde 40 min kondition och sen styrka :) Sen på eftermiddagen strosade vi runt i länna och kollade lite. Nu är jag på jobbet, de första jag gjorde när jag kom hit var att dammsuga och skura, som vanligt! Varför vill folk inte ha rent omkring sig?

Sen har jag haft så tråkigt så jag har suttit och läst alla mina inlägg sen jag startade bloggen i januari. Haha, fyyyffan va tråkig jag är! I 11 månader har jag skrivit om träning fram och tillbaka, mat hit och dit. Ja, mitt försök till att gå ner i vikt. Och jag som trodde jag hade jojjobantat typ 3-4 gånger. Haha, de är många fler gånger än så. Usch, känner mig lite värdelöös. Trodde inte det var så illa. Aja, skit samma!

Kram & Hej

Kommentarer
Postat av: Mami

Du är verkligen inte värdelös. Du kämpar på med allt och är snäll och ödmjuk, det är det som räknas!! Love you. Puss puss. Mamma.

2009-12-01 @ 14:59:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0