Lördag

Jag har varit på gekås/ullared i 2 dagar. Det har varit jätte roligt! Shoppade för maaaaaaassa pengar, kanske lite för mycket. Haha, menmen det var roligt. Shoppa är ju alltid roligt :) Men sen gjorde jag ett stort misstag igår när jag hade kommit hem, jag tvättade lite nya kläder. Och 6 plagg blev missfärgade! FANFANFAN! HELVETES JÄVLA SKIT. Menmen, går ju inte att göra det ogjort! Jag som aldrig missfärgar kläder annars men nu har jag också lyckats. Massa pengar åt helvete. Sånt är livet. Jag kommer sura över det ett bra tag framöver. :/ Jag är en person som alltid går och grubblar över mina misstag.


Nu sitter jag på jobbet, började 7 och slutar 15.30 idag. Jobbar samma tid imorgon. Jo, jobb varje helg. Det ger pengar iaf :) Ikväll ska jag se om det finns någon tvättid och sen ska jag nog försöka plugga. Har 2 uppgifter som måste in snarast!

Nu ska jag äta lunch, sen jobba lite!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0