Torsdag

Idag drog jag till gymmet när jag vaknade, körde en och en halv timma på crossen! Aldrig kört så länge, men det var skönt! Varit på hundsim med Daisy, sen hjälptes jag och Chrille åt att storstäda. Sen var jag med Sabine och solade och handlade lite. Så hunnit med en massa bra saker idag :)


Min chef ringde mig förut, han sa att han hade ett special uppdrag till mig. Haha. Att jag ska introducera nya nattpatrullen som ska ta över våra brukare. Jag skulle tydligen vara själv först, men jag sa att jag inte ville fast att jag skulle tänka på saken. Det ringde 5 minuter efter och dom sa att Catta kunde jobba med mig. Hon har aldrig jobbat natt, men känner alla brukare. Så då tackade jag såklart ja :) Mycket ansvar! Men sånt gillar jag..


Fick även lite fler pass. Och allt kommer vara helt nytt! Det blir spännande. På lördag ska jag jobba från 14 på dagen till 7.30 på morgonen. 17 och en halv timma, menmen det går nog bra :) Lär nog vara ganska sluut på söndag iaf.


Hejdå

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0