Trååkigt

Sitter på jobbet, det var riktigt jobbigt att komma upp i morse. Menmen, jag kom upp till slut iaf :) Känns som att jag bor på jobbet, men kanske lika bra det eftersom det läggs ner snart. Alla brukare säger ofta till mig att är du aldrig ledig? Du jobbar ju både dag, kväll, natt och helg. Jo, det är ju så. Jag jobbar varje helg, känns som jag inte har något liv. Men jag väljer det ju själv och eftersom jag inte gillar alkohol så mycket som dom flesta så passar det mig ganska bra att dra in stålar i stället :)

Snart ska jag göra något himla skojjsigt, jag ska nämligen åka från Stockholm ett tag :) Det ser jag fram emot så mycket, jag längtar :) Jag ska nämligen få visa mitt rätta jag, shopoholic-sidan. Hahah! Jag ska röja nere i Ullared med en vän. Sova en natt i stuga, ta ett glas vin på kvällen och bara ha det allmänt mysigt :D

Jag är ledig måndag och tisdag, såsom det ser ut just nu. Skönt! Ikväll efter jobbet blire softa framför tvn och se ballar av stål :) Och plugga lite måste jag också! 

Nu blire en kopp kaffee i soooolen :) Have a nice day!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0