Måndag

Imorse ringde klockan straxt efter 8, jag hade planerat in en dag med Sabine. Vi började dagen med en kaffe hos mig sen åkte vi runt och kollade efter resväskor. Men vi hittade inga bra, dom vi hade sett förut var slut. Typiskt! Måste köpa 2 nya, lite mindre nu innan vi drar till Spanien. Sen drog vi vidare till Farsta och kollade runt, jag handlade en hel del även fast jag sagt till mig själv att jag inte ska göra det. Men det blev en träningsväska, ett par träningsbyxor, ett par gympaskor, en parfym, 2 nagellack och 4 linnen. Det är ju sååå roligt att shoppa! Sen åt vi sushi och avslutade med en supergod chailatte och växlade pengar till Spanien :)

Här hemma har det blivit storstädning och tvättstugan! Man måste passa på när man är ledig. Imorgon äre dags för jobb igen. Godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0